Freedag

Heej alla söta & fula ♥
Har precis käkat middag, enterecote, klyftporatis, beansese sås och sallad. Vi firade min mamma som fyller 41 i år, Grattis! Aja, jag är inte så jätte förtjust i kött  så jag åt sushi. Haha, jag äter verkligen bara asiat mat. Haha. Just det ja, skulle ju på klassfest i kväll, men jag orkade inte. Jag menar, det var melann 18- 20 och det är ju värsta bebis tiderna plus att det säker skulle bli som värsta mellan staide discot.You know, några som står i ett hörn och typ käkar chips. Ingen som dansar. Sedan hade ju jag inget att ta på mig heller, så jag sket i det. Jag var med Johanna och Amie en kortis istället :)
Ikväll blir det nog bara firande av mamma och mys framför Idol.
Alla vet typ att jag hejar på Erik. Vaad, han sjunger faktiskt jättebra, hihi.
Vem hejar mina söta läsare på? ♥

Nu ska jag väl som sagt mysa runt lite och så.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!
Pussi // Coco


Dagens middag. Haha, sorry för den dåliga skärpan :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, alla dansade vi missade något Albin sa det!

2009-11-13 @ 21:37:30
URL: http://jmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0