Frågor

Haha, jag har blivit beroende av sådana där "test" grejer^^

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: Pink t-shirt, jättesöt neccesär och handkräm

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: Kändisar i mobilen? Asså det beror verkligen på hur kända man menar..några superkändas nummer har jag ju inte ;)

3. Det senaste jag googlade var: Love actually

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: En jättedålig maybeline mascara som faktiskt var ganska dyr!..hehe.

5. I min handväska har jag just nu…: Busskort, mobil, nycklar, tuggummi, ipod, läppbalsam..

6. Min favoritgata i världen är: Öhh...någon gata i något varmt mysigt land förmodligen..

7. Mitt signaturplagg: Förstår inte riktigt frågan..

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Det finaste jag har vet jag inte...det dyraste är nog..oj, jag vet inte. Mina DG skor? Eller nej, det är nog min  klänning från Chanel.


9. Jag är beroende av: Tuggummi, Trocadero och att sätta t.ex läppbalsam eller läppsyl på mina läppar.

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Jag har olika stilar varje dag. Antingen så är jag väldigt "fashion" (haha), eller lite rockig, eller lite "gammal dags". Haha, klär mig i det jag tycker är snyggt.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Oj. Då gäller det och ta någon affär som har mycket olika och snygga slags kläder..okej, det här valet skulle  jag få ångra sen, men jag säger BikBok.

12. Jag har aldrig köpt något från: Prada, haha. Kommer nog aldrig göra det heller.

13. Jag fyndar bäst på: Gina Tricot konstigt nog.

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: oj, shit. Okej, jag tar Taylor Momsen tror jag. Hon brukar ha snygga kläder.

15. Mitt nästa stora inköp ska bli: Stora och stora. Jag vet inte om jag kommer köpa så mycket stort, men en rejäl shopping runda behöver jag.

16. Min stilikon är: Det varierar.

17. I min skosamling har jag: Inte så jättemycket.

18. Min drömväska är: Oj, har sett jättemånga snygga.

19. Varje månad shoppar jag för: Runt 300 spänn brukar det bli.

20. På nätet shoppar jag helst just nu från: Cocoo.se, mihi.se, melba.se

21. Min favorit-modeblogg är: Svåårt..

22. Jag är som snyggast när jag är: hemma från skolan

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: Johanna

24. Mitt hår är: Väldigt fult just nu.

25. Mitt drömjobb är:Ett riktigt dröm jobb vore att få vara skådespelerska. Seda så skulle det vara väldigt kul att vara make up artist också.Men om jag ska tänka lite mera vad jag faktiskt kan försöka bli när jag gått ut skolan blir det nog advokat eller visnings mäklare eller kanske inredare?

Haha, då vet ni lite mer om mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0