Förlåt

Jag lovade ju att blogga ordentligt igen ju! Förlåt så mycket, men jag har varit jättesjuk och då menar jag verkligen jättesjuk. Igår orkade jag inte ens stå upp. Hela helgen har jag haft 40 graders feber och varit jätteförkyld! Jag har inte orkat göra någonting annat än att ligga på en soffa och frysa/svettas ihjäl. Usch. Idag har febern sjukit till 38 och jag har fått upp lite energi igen. Tyvärr hostar jag fortfarande, har fortfarande ont i halsen, är fortfarande täppt i näsan, nyser fortfarande var tredje sekund och har som sagt fortfarande lite feber. Men jag är iallafall på bättrings vägen. Jag är väldigt sur eftersom det inte alls var länge sedan jag var sjuk.
Och om du läser det här Johanna: Jag saknar dig jättemycket! Det kommer bli så kul på fredag, visst? Love ya!

Japp, ni får ha det så bra då!
Kram // Coco


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också sjuuk! It´s booring!

2009-11-16 @ 16:47:40
URL: http://jmds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0