Du är min egna sol

Du har alltid varit här för mig, även fast jag mest var jobbig för dig i början. Du tog mig upp på fötter igen, du hjälpte mig hitta tillbaka till den jag är. Vi har så himla mycket minnen redan, och jag kan alltid vara mig själv med dig. Du betyder så jävla mycket för mig och utan dig vore jag inget. Jag vet inte hur det kommer sig att jag helt plötsligt ville skriva det här, helt plötsligt började jag bara skratta och kom på (eller jag tänker på det varje dag) hur mycket du betyder för mig. Hur lycklig jag är när jag är med dig. Att få höra sånt här gör mig lycklig och jag vill ALLTID att du ska vara lycklig och jag vill att du ska veta att du är bäst och jag vill ge dig allt i världen men det går inte. I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0