Bad update

Hej alla söta! <3
Uppdateringen de idag och igår har inte varit den bästa. I`m sorry. Igår var jag tillräckligt frisk för att gå till skolan och efter det så sov jag hos fina Johanna. Det blev som vanligt en hel del flumm och godis och väldigt lite sömn, haha. Men det var kul som vanligt. Idag blev det en lång sovmorgon, kvälls promenader, fika och ännu mer flumm med Johanna. Har tyvärr inte tagit några bilder (förlåt igen), förutom lite flummiga ego pics på mig..:)
Lovar att bättra mig med uppdateringen.
Puss & kram // Coco


Jag är såå het när jag gör den där minen


Yeeah


Go Coco! Ge kameran din sexigaste blick...hmm..den bilden blev inte den bästa jag någonsin tagit..




Seexy


Smile..it confuses people..haha.


Naaw..va söt jag e..(naat)


:)

Jag vet, fett töntigt å ta flummiga ego bilder (aa). Men, men,  är man jag och har såå tråkigt, då är ego bilder det jag sysselsätter mig med..hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0