Adriana Limas skönhetstips!

Den söta Victorias secret modellen Adriana Lima har en hel del tips på hur hon håller sin skönhet på topp. Och vet ni vad? Jag vet vilka. Haha, you wanna know? Hmm..okej, bara för att jag är så grymt snäll, visst?
Så här är det:

Skönhets guide a lá Adriana Lima!


Ansiktsolja: Adriana droppar lite olja och smörjer in i hennes ansikte varje morgon.
Adriana om tipset: "Jag bara älskar oljan. Bara några droppar lyfter fram det bästa i mitt ansikte och gör den len och mjuk. Dessutom är det en helt naturlig vara utan kemikalier"
Hon använder: Rodin olio rosso. Ett italienskt märke som gör helt naturlig olja. Tyvärr är den väldigt dyr, kostar ca 900 kr! Tur att det finns billigare varianter!

Cocos vatten: Enda sedan Adriana var barn har hon alltid tvättat ansiktet med cocos vatten istället för rengörings produkter. Snacka om exotiskt! Hon anser att det är mycket bättre för huden och att den dessutom blir mjuk av det.
Adriana om tipset: "Jag har använt cocos vatten i ansiktet ända sedan jag var liten. Jag applicerar det med en bomullsboll för att avgifta och återfukta min hy varje dag."
Hon använder: Vita coco 100 % pure coconut water. Det är en av många varianter som finns att köpa i vanliga mat butiker. Kostar ca 20- 40 kr?

Tee tree oil: Adriana behandlar sina finnar och utslag med tee tree oil. Det är naturligt och bakterie dödande.
Adriana om tipset: " Tee tree oil är bra. Det lärde jag mig redan som liten i Brasilien. Det tar död på bakterier och fungerar utmärkt att behandla finnar, akne och utslag med. Det är hemligheten bakom min felfria hy"
Hon använder: Tee tree therapy, vanlig tee tree olja.

 


Kommentarer
Postat av: Johannna

Haha vet du, min mamma och jag använda cocos vatten i Brasilien och huden blev så himla ren, det finns inget renare! Kanske ska börja igen?

2009-11-20 @ 10:15:13
Postat av: Leila

Jag vill inte vara på dig på något sätt<3

Men jag tycker inte att det är OK att ta "ideer" från andras bloggar!

T.E.X igår skrev jag ett inlägg om skönhetstips och kändisarnas skönhetstips! Då tycker jag det inte e OK att ta från mitt!!

Du tog ju från Anna igår, och det tycker jag inte heller e OK även fast du har raderat det inlägget!

Jag förstår om du har brist på saker att skriva om,

det kan man ju, men att gå och ta från andra!

Nej, det tycker jag inte!

Denna kommentar var inte illa menad men som sagt "inte OK" för mig! Jag blev bara lite upprörd när jag såg detta och genförde med det med "sockorna" med Anna också!du själv kanske inte vill att folk ska kopeiera ditt till deras bloggar!!!

// från en upprörd Leila<3

2009-11-20 @ 16:49:49
URL: http://leeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå du kan inte säga att hon härmar dej för att Daniella skrev om helt annan grej och dessutom har Dannie sånna här grejer då och då. Så det är snarare du som har härmat henne...

2009-11-22 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0