Vinterland

Hej babys ♥
Idag är det måndag och julshowen/jullovet/julafton kommer bara närmare och närmare. Shit, vad fort tiden har gått! Det känns som att det var alldeles nyss det var första december liksom..
Iallafall, den förra snön, som kom i lördags smälte ju bort, men idag har vi fått ny snö här i Stockholm :)
Det är lite julmysigt tycker jag..snö är ju faktiskt väldigt vackert!
Nu ska jag ta ett varmt bad ( har blivit beroende av bad?) och ta det lugnt en stund.
Och just det, i morgon är det lite speciella tider för mig. Vi börjar repetionerna i skolan klockan 7.50 och vi slutar 10.30..skönt, huh? Ska iallafall dra iväg och köpa julklappar då, hade jag tänkt. Någon som har lust och följa med? Måste nog vara någon från klassen, eftersom det bara är vi som slutar halv elva ;)
Whatever, vi hör i morgon!
Love // Coco





Haha, jag ute i snön.. :)


Kommentarer
Postat av: molly

hur fick du tag i dom bilderna?

2009-12-14 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0