Underbara snö

Heej!
Märker hur min uppdatering bara blir sämre och sämre..det är för att jag vill njuta så mycket som möjligt av snön och lovet och julen. Idag har jag varit ute i snön hela dagen med Johanna och vi åkte pulka (haha). Den gick sönder..;)
Sedan så har vi kollat på In her shoes (haha, GRIIS, hehee..) och druckit vanilj cola ( var bara tvungen att nämna min nya favorit läsk)..
Vi hade jättekul som vanligt!
Nu har jag precis pyntat julgranen och sitter här och njuter av julstämningen med en julskiva i stereon och snö utanför fönstret. Ni får ha en fortsatt bra lördag!
Puss // Coco



Haha, jag i morse innan jag skulle träffa Johanna! Sexiga bilder...;)


Kommentarer
Postat av: Leila

Va brun du är på dem där bilderna!

Kram / L

2009-12-20 @ 10:33:48
URL: http://leeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0