Te och tv

Var så trött och liksom deppig så jag gick och lade mig åtta. Självklart kunde jag inte sova. Så det var bara och gå upp och igen och försöka skingra tankarna. Gjorde en kopp te och kollade på I survived a japanese game show, och det fick mig på lite bättre humör. Men inte tillräckligt. Känner mig konstig. Nu ska jag göra ett andra försök att sova. Förmodligen går det inte, jag tänker alldeles för mycket. Men nu ska jag sikta in mig på att  bli glad och så i morgon igen. Vila kanske hjälper? Okej, nu vet jag vad som kan få mig på lite bättre humör. Jag skriver en lista med tio saker jag älskar.

♥ Mina älskade vänner ( särskilt du J)
♥ Shopping
♥ Julafton (nu är det snart dags igen)
♥ Sommaren ( Jag <3 Sommar föralltid)
♥ Min familj (även om jag kan bli galen på den ibland)
♥ Lov
♥ Musik
♥ Redbull (haha, redbull is always in my heart)
♥ Thai mat

Är jag lyckligare nu? Njaaow..aja, lite bättre kanske jag mår? Nu ska jag iallafall sova.
Godnatt, jag tänker på er.
// Coco



Kommentarer
Postat av: molly

:(

2009-12-07 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0