T-centralen

Heej babys!
Skulle ju träffa Johanna idag, men när hon kom hem till mig hade hon med sig Amie också! Gud vilken överraskning! Välkommen tillbaka till Sverige Amie gullunge ♥
Haha, blev skitglad..:)
Vi åkte in till centralen och åt på donken och gick runt i lite affärer och sånt. Och flummade, såklart ;)
Det var jättekul och just nu sitter jag och chattar med de små älsklingarna ♥
På tal om ingenting så är det julafton i över morgon, och förutom pirret i magen (jag är som ett litet barn, haha) så märks det på alla dofter här hemma. Mamma & pappa lagar mat och bakar varje dag känns det som..
just nu är det rostbiff som står i ugnen ;)
Haha, är överlycklig nu!
Men vet ni vad som skulle göra mig ännu gladare? Ett varmt bad. Såå, badkaret here I come!
Ni är underbara
// Coco





Hehe lite bilder jag tog idag...:)


Kommentarer
Postat av: Leila

Fin bild på dig Danni!

2009-12-22 @ 20:25:25
URL: http://leeli.blogg.se/
Postat av: Leila

Tack så mkt! Blev jätte glad! Jag har förlåtit er men det kanske kommer ta tid innan jag glömmer det. För vissa komentarer stannar liksom i hjärnan, men ja tycker att ni var jätte snälla som berättade det än att jag skulle fått höra det från någon annan.

Du e supersöt med <3 Ha en bra jul!

God jul / Leila

2009-12-23 @ 11:15:03
URL: http://leeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0