Svenska hjältar

Har druckit ena stor kopp varm choklad med vispgrädde och kollat på Svenska hjältar galan. Det kallar jag mys på hög nivå ;)
Haha, ni känner mig, att bara ta det lugnt och göra något riktigt mysigt är såå härligt tycker jag...men det konstiga är att jag även gillar att göra aktiva saker? Som att springa runt på stan och shoppa (haha), dansa, röra på mig, träna (okej, I wish) och sånt. Jag har en  ganska kluven personlighet.Haha. Nu ska jag försöka komma i säng, börjar ju så tidigt i morgon. Och i morgon ska det också handlas julklappar ♥
Har fortfarande inte hittat någon bra lösning på vem jag ska åka med, men det fixar jag i morgon.
Nu ska jag FÖRSÖKA gå och lägga mig.
Dröm fina drömmar // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0