Svar på lite frågor :)

Postat av: Hannaa

Bara en fråga..brukar du använda lösögonfransar? det ser ut som det på vissa bilder..blir inte det dyrt att använda det så ofta?

Postat av: Hannaaa

oj, just det, undrar också vilka hårprodukter du använder? Du har fint hår...och vilken är din riktiga hårfärg? Svart?

Om du undrar vem jag är så gick vi på samma dans för länge sedan.kommer du ihåg mig?

Coco svarar:
Hej Hanna!
Jag har gått på otroligt många danser och kan inte komma på precis just nu vem du är, men det är  jättekul att du hittat min blogg! Här kommer svaren på dina frågor:

1. Har jag lösögonfransar?
Svar:
Neej du, jag använder faktiskt inte lösögonfransar. Det är fler som har frågat det, men nej, det gör jag inte. Jag har naturligt svarta ögonfransar och (enligt mina kompisar?) långa ögonfransar också. Däremot använder jag mascara, bara för att jag känner mig snyggare då ;) Men jag tar det som en komplimang att det såg ut som att jag hade lösögonfransar..♥

2. Vilka hårprodukter använder jag?
Svar:
Det varierar ofta..men jag har ju mina favoriter! Använder schampoo från phc (professional hair care) och Maria nila balsam oftast. Jag kör också inpackning en gång i veckan och använder då inpackning från Elvital. Tycker också om Niveas hårvårdserie Volume sensation.
Förresten, tack så jättemycket för att du tyckte mitt hår var fint! Vad gullig du är..

3. Vilken är min naturliga hårfärg?
svar:
Nej, det är faktiskt inte svart. Även om det låter krångligt så är min naturliga hårfärg slingad. Det är sant! Mitt överhår är väldigt blont och mitt underhår mörk brunt. Färgade håret röd brunt för typ en månad sedan, färgen har börjat gå ur redan..


Inga fejk fransar här inte..
Hehe, tog bilden med mobil kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0