Skoolaa...

 ´Heej babys! Tänkte bara göra en snabb uppdatering..
Sitter i skolan med Rhys och Ameria, vi har snart musik. Det är jättetråkigt på musiken just nu, vi håller på med ton läsning och vibrato och piano(inte instrumentet) och vafan allt heter. Alltså, för er som inte vet, så är detta olika sång-grejer...vi övar skiten ur oss inför Kulturamas stora julshow, biljetter fanns att köpa på ticnet.se, ,men de är tyvärr slut...hehe, vi ska göra lejonkungen i min klass, jag ska vara afrikan..har värsta fula kläderna! Ska skämma ut mig i dem inför ca 3000 pers. Kul. Aja, ska bli kul iallafall.Nu måste jag skynda mig så att musik läraren (Johanna) inte dampar..
Puss, hörs ikväll! // Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0