School: Done √

Heej gullungar!
Då var onsdagens långa skoldag avklarad :)
Var förbi en sväng hos Johanna efter och har nu precis kommit hem från Ica, har "storhandlat" med pappa. Hihi.
Följer alltid med så att han köper grejerna jag vill ha, haha.
Just nu ligger jag på sängen och har ångest över att jag inte gjort grejer jag borde ha gjort.
Plugga och städa rummet! Inget av de grejerna har blivit av. Åhh, att jag aldrig kan göra det jag borde. Nu ska jag iallafall, trots allt, plugga lite engelska och franska. Det jag egentligen behöver plugga är Matte, men böckerna ligger kvar i skåpet i skolan, hehee.. Aja, ska ju ha glosförhör i både engelskan och franskan i morgon, så det är väl lika bra. Matten får bli någon annan gång. AHH, sorry, men asså jag har jätteont i hälsenan idag. Hehe, fick det medans jag och pappa var i affären. Inget nytt, den krånglar ofta. Min hälsena har nälmigen blivit uttöjd, pågrund av en skada. Jaja, det går väl över snart. Nu måste jag plugga, men vi hörs kanske (KANSKE) senare.
Puss // Coco


Haha, puss från mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0