Och plötsligt blev jag glad igen?

Haha, heej sötisar!
Mår mycket bättre nu, det måste ha varit någon typ "morgon depp" jag hade i morse. Men nu är det slut på humörsvägningar, det har jag bestämt mig för. Idag var det iallafall typ tre timmars dans repetion (inte så mycket) och i morgon blir det 6 timmar dans och sång. Måste ju vara i topp om en vecka, då är det ju dags för julshowen ♥
Just nu har jag precis kommit hem och sitter och äter risifrutti, haha. Tänkte ladda över lite bilder, men hittar inte uppladdningsladden (FAN), så ni kanske får bilder senare i kväll?  Jag är för övrigt ganska upptagen ikväll..
Ska:
Städa rummet
Äta middag (om jag är hungrig)
Duscha
Se på Mammas pojkar

Och just det..börjar tidigt i morgon, redan klockan 8.15..hur ska jag orka? Måste gå upp typ kvart i sex om jag ska hinna..jaja, jag överlever väl. Anledningen till den tidiga starten är att vi ska kolla på något himla Lucia tåg. Visst, det kan väl vara lite jul mysigt ibland, men inte om man måste börja skolan tidigare för det. Sedan är det ju som sagt dans och sång resten av dagen. Och sedan ska världens finaste Johanna komma och sova hos mig ♥

Nu ska jag chatta med söta Klara på facebook.
Puss, vi hörs ikväll! // En lycklig Coco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0