Monday, and I`m happy

Hej älsklingar!
Mår mycket bättre idag, tack vare mina älskade vänner. De ger mig så mycket fin kärlek ♥
Johanna följde som vanligt med mig hem efter skolan ( Hahaa) och det var jättemysigt.
Hon är ju så gulligt flummig, min lilla Johanna (Haha, skoja, lät som en tant). Nu sitter jag i sängen och har precis läst nya Frida som jag hittade i brevlådan idag :)
Älskar den tidningen, hehe...nu börjar klockan ticka på, kanske borde tänka på att gå och lägga mig snart? Är ju så sjukt trött på morgonen..fast kommer förmodligen inte släcka lampan förrän typ tio över elva. Brukar ligga och läsa ett tag. Men ni får väl ha det så bra, så hörs vi i morgon!
All my love to you
// Coco


Euuww...ser ut som ett mongo. Jaja, man får väl bjuda på helt misslyckade bilder ibland..?
Jag är rätt trött och inte ett dugg fixad, det kanske syns?


Kommentarer
Postat av: Hannaa

Bara en fråga..brukar du använda lösögonfransar? det ser ut som det på vissa bilder..blir inte det dyrt att använda det så ofta?

2009-12-07 @ 22:20:27
Postat av: Hannaaa

oj, just det, undrar också vilka hårprodukter du använder? Du har fint hår...och vilken är din riktiga hårfärg? Svart?



Om du undrar vem jag är så gick vi på samma dans för länge sedan.kommer du ihåg mig?

2009-12-07 @ 22:23:41
Postat av: tasha

tack så mkt! din blogg är också jättefin!

2009-12-08 @ 09:53:40
URL: http://tashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0