Julshows rep

Hej sötnosar!
Sitter i min mysiga kitty pyjamas och bloggar ;)
Utanför är det värsta snöstormen, Snöflingorna yr omkring i virvlar. Men visst är det ändå lite mysigt med snö till jul? Idag har det varit julshows rep hela dagen i St. Eriks plan.  Det gick helt okej iallafall..men i morgon är det ju den "stora dagen". Julshowen is on tomorrow. Wihii ♥
Känns lite nervöst faktiskt? Jaja, det är väl bara att ladda upp med så mycket sömn som möjligt.
Börjar 10.30 i morgon.., men jag slutar inte förrän 22.30!

Nu ska jag försöka sova, får se om jag lyckas? Hehe har börjat gå och lägga mig vid typ tolv numera?..
Tänkte hinna med ett litet inlägg innan jag åker i morgon, så vi hörs förmodligen då.
Puss & Godnatt (?) // Coco


Anledningen till att jag ser ut som en ful tönt med plutande läppar:
1. I morse var jag sen och hann inte sminka mig..
2. Mina läppar förstördes av kylan och blev helt torra, svullna, röda och SVIDANDE
. Aaaj..

Har nu köpt en jättenra typ läpp sak som gör att det svider lite mindre och att de inte är torra längre..hehe överdoserar den lite just nu..That`s why my lips are so shiny..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0