Julklappar 2009 ♥


Världens mysigaste mjukis dress...bor i den just nu ♥




Två böcker att läsa över jullovet...:)


Supermysiga leopard vantar (inte äkta såklart), virkade sockor och pälsiga fingervantar.
Mycket användbart nu i vinter :)


Hela första säsongen av min favorit tv-serie på dvd box! Och The sims 3 (kulkulKUL) ♥


Lite smått och gått. Choklad, remmar och vitaminbjörnar. Haha, björnarna ser ut & smakar som godis, men varje björn innehåller nio vitaminer. Finns och köpa i olika hälsokost butiker om du är intresserad?
Vitaminerna gör bland annat att man får starkare hår och naglar, blir piggare och får bättre syn :)


Rosa ögonbryns kit ♥



Rosa supermysiga fårskinnstofflor :)


Världens mest underbara parfym samt bodylotion och dusch tvål


Väldoftande kit från The body shop. Bodylotion, dusch tvål, tvål och läpp balsam.
Tack så jättemycket Johanna! <3


Min ÄLSKADE touch mobil..<3


Biokort laddat med 220 :-
Presentkort på Gina Tricot laddat med 500 :-
2000 spänn att köpa vad jag vill för :)


Underbart söt liten lila 10-megapixels kamera..<3

Jag har haft en helt underbar jul och är jättenöjd med julklapparna :)
Nu kommer jag säkert på att jag glömt och visa några saker, men jaja..
Vad fick ni i julklapp? :)


Kommentarer
Postat av: molly

ush danni vilken fjortis bild kom igen asså !men jag älskar dig ändå vi måste låta som värsta lebbarna iallafall jag ahhaha

2009-12-26 @ 18:49:13
Postat av: Johanna

Heej söt! En sån kamera hade jag (DU vet den som gick sönder) Kram sötis!

2009-12-26 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0