Hemma igen

Heej..
Asså, vafaan? Förlåt, men jag har blivit sådär deppig igen, jag hatar det! Jag är sur mot allt och alla, jag sitter mest på mitt rum (och är en osocial tönt)..och jag TÄNKER.  Mycket. För mycket. På saker jag inte borde tänka på. Mardrömmar och skuldkänslor har börjat förfölja mig på nätterna. Jag vet inte vad det är, jag var glad och så igår, men plötsligt vaknade jag upp idag och mådde inte alls bra. Åh, när ska det här ta slut? Någon gång måste det ju göra det.., nu ska jag iallafall försöka tänka positivt. Ska tänka på att det är två veckor kvar till jul och bara en vecka till julshowen och  jullovet! :) Då blir jag lycklig, hehee..♥
Puss // Coco


Haha, jag igår, när jag var glad & FLUMMIG...:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

mens kanske ?

2009-12-12 @ 17:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0