Fan vad jag älskar er <3

Sitter här och läser alla söta kommentarer jag får...
Asså, ni ska bara veta hur jävla underbara ni är! Det ni säger betyder så himla mycket.
Ni vet allihopa att ni betyder jättemycket för mig, men just nu vill jag bara berätta för några, annars kommer det här inlägget bli hundra tusen meter lågnt(stavning?).

Johanna:
Jag säger som du. Tänk om inte vi hade träffats den där jumpa lektionen? Vafan hade hänt med mig då? Jag vet helt ärligt inte . Det går inte att skriva ner allt jag vill säga till dig8då blir det för långt), men jag du vet. Du är allt och lite till ♥  J&D = alltid

Molly:

Vi har bråkat mycket, men du har alltid kommit tillbaka till mig ändå, visat ditt stöd, förlåtit mig.Du har hjälpt mig så många gånger utan att du själv vet om det. DU hjälpte mig tillbaka när jag inte visste var jag hade mig själv. Det är jag oändligt tacksam för. <3

Amie:
Du är en helt fantastisk person och även om det låter töntigt beundrar jag dig  mycket. Du är alltid lugn, samlad och glad och alltid dig själv. Vi ses inte så ofta, men du ska veta att du betyder väldigt mycket för mig.

Leila:
Du skriver så söta och uppiggande kommentarer. Jag blir alltid super glad när jag läser dem.
Tack. <3

Ella:
Du är en söt, ärlig och en alldeles jättefin männsika :)
Du är min lilla sol. (farbror BOSSEE, haha).

Hanna:
Jag blir jätteglad för det du skrev. Söta unge. <3
Du är själv en jättebra vän..
och en väldigt duktig sångerska också..:)


*******:
Jag kan inte sluta tänka på dig. Fast jag vill. Kom tillbaka.
Jag saknar dig.

Eden:
Finns mycket fint att säga om dig, men jag nöjer mig med tre  ord.
Jag älskar dig :)



Börjar snart blogga igen..:)


Kommentarer
Postat av: molly

blev helt tårögd när jag läste danni för det är sant vi är som jing och jang vi skulle inte vara dom vi är om den andra fanns och vi har upplevt så mycket med varandra och om jag skulle skriva det du betydde för mig skulle jag behöva skriva en bok älskar dig kanske mer än va du vet du finns i mitt hjärta sens flera år tillbaka älskar dig puss ring saknar dig och har tråkigt hos pappa

2009-12-26 @ 12:37:14
Postat av: Leila

Tack så mkt, blev jätte glad!

Kram/L

2009-12-26 @ 15:04:00
URL: http://leeli.blogg.se/
Postat av: ella

gulle, farbror barbro x) <3

2009-12-28 @ 12:03:15
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0