Trååkigt

Heej ♥

Jag har typ tråkigast i hela världen just nu. INGENTING att göra. Åhh...Det är så stört. Förresten så har jag lagt in nya låtar på min ipod nalle (haha, visst är den söt?) och tagit bort lite gamla. Jag passade på att göra det när jag gjorde det  på min "riktiga" ipod. Checka in!
Låtar som är kvar:
Never think-Robert Pattinson
Beautiful-Eminem

Nya låtar:
Run run-Those dancing days
I got a feeling-Black eyed peas
I`ll follow you tonight - Anna Ternheim
Let the flames begin-Paramore

Tog jag med någon låt ni tycker om? Hoppas det. Det där är iallafall musik jag tycker om.
Och sen, för er som kanske är lite dumma(som jag): Man kan faktiskt byta låt med pil-knapparna. Vad? Jag trodde inte man kunde det från början.Hehe.
Puss, jag älskar er // Coco ♥

Förresten måste jag bara få berätta hur störd jag blir på den där kondom reklamen som förstör hela min blogg! Måste den vara så stor? *arg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0