Tjugo saker jag älskar

♥ Min familj och min släkt. Såklart.
♥ Mina vänner. Ärligt talat skulle jag inte kunna leva utan er. Puss på er!
♥ Mina små söta marsvin! Älsklingarna Seffa och Siri. Sötast i världen!
♥ Shopping.Älskar, älskar, ÄLSKAR <3
♥ Mode fynd. Vad är bättre än att hitta värsta snygga tröjan till halva priset?
♥ Villan vi bor i. Den är så perfekt att leva i.
♥ Nagellack. Har precis upptäckt hur underbart det är med nagellack. Jag har världens fulaste naglar och det kan man lätt gömma med ett snyggt nagellack!
♥ Sommaren. Behöver jag säga mer?
♥ Julafton. Jag låter som ett litet barn, men ärligt talat, det är faktiskt bästa dagen på året.
♥ Böcker. Kan sitta och läsa i timmar.
♥ Mina kläder. Vad, de är snygga! ( Var det där lite ego?) Haha.
♥ Mina ögon. Ego, ego, ego, I know. Men, de är faktiskt det ända jag är nöjd med i mitt utseende!
♥ Att resa. Det är typ det bästa jag vet.
♥ Parfymer...
♥ Lakrits. Mmm..
♥ Twilight. Ja visst, här har ni ännu ett Twilight freak. :)
♥ Teater. Jag älskar att spela teater. Det är så skönt att få bli någon annan för en stund.
♥ Musik. Musiken är en stor del av mitt liv.
♥ Solrosor. De gör mig så glad! Som att ha en egen liten sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0