Shopping dag med mamma

Hääjsan ♥
Idag har varit en riktig shopping dag.*Puh* Har ont i både  armar, ben och fötter. Ska ta det riktigt lugnt i kväll. Jag och mamma åkte in till Söder och shoppade loss klockan tolv idag. Köpte en hel del fint :)
Vi åt lunch på någon typ italiensk resturang och jag åt en jättegod sallad. Tog en latte på Espresso house också¨.
Ska väl berätta vad jag köpte antar jag? Här kommer det :
Böcker:
"En prinsessa dagbok 1 " 65 :- från Akademibokhandeln
 "Deluxe" 69 :- från Akademibokhandeln
 "Det fattas en tärning" 65 :-  från  Akademibokhandeln
 "Afrodite och döden" 69 :- från Akademibokhandeln

Kläder:
Aprikos -rosa och svart tunika från Bikbok 199 :-
Randig skjort-klänning/tunika från Bikbok 199 :-
Mörk blå jeans med hög midja från Monki 400 :-
Beige chinos från Monki 299 :-
Mörk blå treggins( ser ut och känns som jeans fast de är tights) från Gina Tricot 199 :-
Korn blått linne från Gina Tricot 99 :-
Svart t-shirt med text från Gina Tricot 99 :-

Det var det jag shoppade idag :) Är väldigt nöjd med inköpen. Tack , tack till mamma ♥

Nu ska jag packa upp kläderna och lite sånt, men vi hörs i morgon.

Puss, see ya! // Coco ♥

Kommentarer
Postat av: amie pamieee<3<3

i know

2009-08-17 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0