Morgon inlägg

Hej ♥
Jag börjar senare idag, så jag hinner med ett litet morgon inlägg. Lyssnar på Yohannas skiva, den är jättefin :) Jättebra vakna-på-morgonen-musik. Just nu lyssnar jag på "Butterflies and Elvis". Fast det är inte den bästa låten. Jag byter hela tiden vilken som är den bästa låten på skivan, men just nu är det noog...hmm..."Funny thing is". Jaha, då fick ni veta det då. Förresten så har min lilla Molly polly skaffat en blogg. Värt att kolla in! Vem vet, hon kanske blir nya Kenza? Haha, Molly kommer döda mig om hon såg vad jag skrev nu :) Shiit, jag tror hon läser min blogg. Aja, hehe. Här är adressen iallafall: melsw.blogg.se

Och för er lata: klicka HÄR 

Puss puss // Coco ♥


Kommentarer
Postat av: molly polly

ahahah varför skulle jag bli sur xD och fan du måste hjälpa mig jag vet fan ingenting puss

2009-08-26 @ 21:39:39
Postat av: molly polly

hahahah såklart att jag inte blir sur det är kul jag garvade när jag så det men du måste hjälpa mig jag fattar inget puss <3<3<3<3<3

2009-08-26 @ 21:41:31
URL: http://melsw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0