Kvälls inlägg

Hej sötnos ♥
Var ute och joggade ( njaaw, nästan iallafall) med Molly. Sedan såg vi på Hajen.Haha. Den är så dåligt gjord. Aja, nu har jag precis duschat och lyssnar på Lily Allen (på höög volym). I morgon börjar klockan 9.25 , ska bli skönt med sovmorgon. Fast förmodligen kommer jag gå upp tidigt ändå. Jag gillar nämligen att ha tid på mig att äta frukost, göra mig i ordning och så. Förresten, hörni, gissa vem som har besöks rekord? Jag, jag, jaag!
Det är så himla kul,den här bloggen är inte ens en månad gammal,och har redan mer besökare än vad jag någonsin fick på min gamla blogg(som jag hade i ett halvår). Besökar antalet är: 22
Jag vet, ni tycker säkert det är jäättelite, men mitt förra rekord var bara 14. För mig är 22 mycket. Tänka att det är 22 pers som faktiskt läser mina små inlägg.Kul. Tack, tack, jag älskar er!
Nu ska jag försöka sova. Det är så skönt när man sommnar tidigt. Den bästa sömnen får man timmarna innan tolv, det visste ni väl?
Sov sött // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0