Gäster

Shoo ♥

Mår bättre idag, repar mig alltid väldigt snabbt. Håller på å lägger in lite låtar på ipoden och tar bort sådana som jag inte lyssnar på längre. Klockan tre idag kommer det gäster. Vääldigt roliga gäster. Heh. (Jojo, du vet vad jag menar). Sorry, för att jag är så hemlig. Vill bara inte hamna i knipa. Blir courn färs gryta till middag ( de är vegetarianer). Courn är rätt gott. Jaa, det var väl typ det. Ja, just det, jag ska berätta en lite rolig grej. I morse när jag skulle plocka upp lite rutten frukt och sånt från mina marsvins bur, så  så jag något grönt som stack upp ur sågspånen under vattenflaskan. Det var en solros som börjat växa! Det hade förmodligen legat ett solrosfrö under vattenflaskan som börjat gro. Jag tog bort den, så att inte Seffa och Siri börjar äta på den. Haha, det var väl liite kul? Nu ska jag fortsätta hålla på med ipoden, kanske skriver lite senare eller i kväll?
Puss å kram // Coco ♥

 


Var bara tvungen å lägga upp en bild på sötnosen Håkan Hellström ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0