Fest, fest, fest :)

Hej! ♥
Ska på trettio -års fest om typ två timmar. Det är kära lilla(?) Anna som fyller trettio :) Ska bli kul å få träffa släkten, särskilt mina underbara små sötis kusiner Victor (världens sötaste två -åring) och Oscar (världens sötaste ett-åring). Kommer vara borta heela kvällen. Funderar lite på vad jag ska ha på mig..får nog bli min vintage klänning, tror jag. Den är väldigt söt : )  Måste förresten få bertätta hur snäll min söta mormor är. När jag kom hem från mina kompisar igår väntade en liten överraskning till mig. Ett par typ pumps från Dolce Gabbana! Ojojoj, där skämdes man verkligen bort. *Känner mig som en bortskämd liten bitch*. Haha. De var verkligen fina! Kände mig som en supermodell i de där skorna! Kanske blir dem ikväll...
På tal om ingenting så börjar skolan snaaart nu. Redan på torsdag. Måste säga att jag saknar plugget lite granna.Ska bli kul å få träffa alla kompisar igen! Nu har jag lovat mamma att städa rummet ( tråååkigt) så I have to go. Men du kommer ju tillbaka och läser i morgon igen, visst? Bra.
Hugs and kisses // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0