Blogg beroende?

Som jag sagt förut kommer det dagar då jag bara inte kan låta bli å tusentals inlägg. Och så kommer det dagar då jag inte vill blogga alls. Idag är jag beroende av att blogga.Hjäälp...folk som gick in på min blogg för typ en timme sedan vet att det inte stod någonting, om den personen skulle gå in nu så skulle det vara typ tolv nya inlägg.

Idag är det fredag och jag är förkyld. Typiskt. På fredagar är det liksom alla roliga ämnen. Dans, sång, teater och franska. För er som inte vet: Jag går i dans, så´ng och teater klass. Aja, jag mår lite bättre idag, än vad jag gjorde igår. Ska försöka få i mig lite thai mat och sedan ska jag läsa nya nummret av tidningen Chic.
Smittsamma pussar // Coco ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0